Βασικός στόχος του σχεδιασμού υπήρξε η δημιουργία μιας ατμόσφαιρας αριστοκρατικής κομψότητας με μινιμαλιστικό ύφος και αφαιρετικά στοιχεία, ενώ παράλληλα επιδιώχθηκε το προϊόν να αποτελεί κύριο στοιχείο στον χώρο χωρίς να παρακάμπτεται το design. Η επιλογή, ο χειρισμός και η ισορροπία των υλικών συντείνουν στην επίτευξη του συγκεκριμένου αποτελέσματος. Η ζεστασιά του ξύλου πάνω στη ματ επιφάνεια του δαπέδου σε γκρι απόχρωση πατητής τσιμεντοκονίας δημιουργεί αντίθεση με τις στιλπνές επιφάνειες του μαρμάρου και της λευκής λάκας ενδυναμώνοντας το αποτέλεσμα.
Η σχεδιαστική γραμμή του καταστήματος έχει ως κυρίαρχο σκοπό αφενός την απόλυτη εργονομία παράλληλα με το αισθητικό αποτέλεσμα και αφετέρου την εξομάλυνση της ασύμμετρης μορφής της αρχικής κάτοψης. Έξυπνες επιλογές, όπως η δημιουργία στην είσοδο του καταστήματος ενός μαύρου πλαισίου με πλακίδιο στο δάπεδο και χρώμα σε τοιχοποιία και οροφή, συνέβαλαν στην επίτευξη αυτής της ιδέας, ενώ ταυτόχρονα δημιουργήθηκε μια υποδομή για τη βέλτιστη ανάδειξη της βιτρίνας δημιουργώντας ένα κάδρο περιμετρικά αυτής.
Σημαντική πρόκληση αποδείχτηκε η αναγκαιότητα να ενταχθούν οι κολόνες του καταστήματος στον σχεδιασμό και να αποτελέσουν μέρος του αυτού. Για τον λόγο αυτό η υποδοχή (reception), η οποία ακολουθεί την ίδια επιλογή το ίδιο pattern υλικών, τοποθετείται στο κέντρο δίπλα στην κολόνα ορίζοντας έτσι τον χώρο της. Στο μπροστινό σημείο στην πρόσοψή της η υποδοχή φέρει την επωνυμία με μικρά μαύρα γράμματα τα οποία αναδεικνύονται με κρυφό φωτισμό πάνω και κάτω από αυτά. Ταυτόχρονα, ο πάγκος εξυπηρέτησης στη δεξιά πλευρά σχεδιάστηκε έτσι ώστε να αγκαλιάζει τη δεύτερη κολόνα και να την «ενσωματώνει» στο έπιπλο μαζί με τον επιτοίχιο καθρέπτη.
Στο κέντρο τοποθετείται μια νησίδα, ορίζοντας τις ροές στον χώρο και διαχωρίζοντας τις δυο πλευρές. Η νησίδα πλαισιώνεται από μαύρη σατινέ λάκα και φέρει μάρμαρο στην επιφάνειά της με κρυφό φωτισμό στο κάτω μέρος και κρυφά συρτάρια με σκοπό την αποθήκευση προϊόντων και την άμεση χρήση τους κατά την εξυπηρέτηση των πελατών. Πάνω ακριβώς από τη νησίδα τοποθετείται εξωτερική μαγνητική ράγα φωτισμού.
Στο μπροστινό μέρος του καταστήματος βρίσκεται ο κυρίως κύριος χώρος της έκθεσης και πώλησης, ενώ πίσω ακριβώς βρίσκεται το εργαστήριο και οι βοηθητικοί χώροι, οι οποίοι διαχωρίζονται με τοιχοποιία ξηράς δόμησης και στην οποία εφαρμόζονται δύο υαλοπετάσματα επενδυμένα με αυτοκόλλητα τύπου one way vision, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα οπτικής επαφής εκ των έσω χωρίς ωστόσο να υπάρχει αυτή η δυνατότητα για το κοινό. Το γράφημα που επιλέχθηκε είναι σχέδιο oneline draw σχετικό με το προϊόν.
Το κατάστημα υιοθετεί κατά κύριο λόγο το λευκό φόντο στην έκθεση προϊόντων. Τα ράφια στην αριστερή πλευρά του καταστήματος σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από λευκή σατινέ λάκα με κρυφό φωτισμό κάτω από κάθε ράφι με σκοπό την ανάδειξη των προϊόντων. Κάτω από τα ράφια τοποθετούνται συρταριέρες, χωρίς περιττές λεπτομέρειες, οι οποίες βοηθούν τον επαγγελματία να αποθηκεύει το εμπόρευμά του. Ανάμεσά τους τοποθετούνται δύο μεγάλοι επιμήκεις καθρέφτες με μαρμάρινη πλάτη. Στα έπιπλα ο συνδυασμός είναι λευκή λάκα με φυσικό ξύλο οξιάς, ενώ ένα τρίτο υλικό, το μάρμαρο Forest Green, εφαρμόστηκε στον σχεδιασμό με σκοπό να δώσει ένα πιο εκλεπτυσμένο ύφος.
Στη δεξιά πλευρά τοποθετείται μια σειρά από συρτάρια με ύφος ιταλικής φινέτσας, ενώ μια αφαιρετική κατασκευή, στον τοίχο ακριβώς από πάνω, από σιδερόβεργες οπλισμού σε συνδυασμό με χρωματιστούς γυάλινους κύβους αναδεικνύουν τα οπτικά δημιουργώντας έναν επιτηδευμένο, αλλά και πλήρως εναρμονισμένο διάκοσμο στο κατάστημα και εγείροντας το μάτι ώστε να μελετάει με λεπτομέρεια την έκθεση.
Τέλος, μια ακόμη έκθεση γυαλιών τοποθετείται στον τοίχο με πλάτη από ξύλο οξιάς και ράφια από λευκή λάκα με ενδιάμεσες αυλακώσεις κάθετου κρυφού φωτισμού.
Η μεγάλη πρόσοψη του καταστήματος αποτέλεσε σημαντικό στοιχείο προς εκμετάλλευση. Έτσι, οι βιτρίνες σχεδιάστηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε να αφήνουν στους πελάτες ελεύθερη οπτική επαφή με τις εσωτερικές εκθέσεις. Μαύροι, μεταλλικοί σκελετοί συνδυάστηκαν με ξύλο οξιάς και λευκή λάκα πάνω στο μαύρο φόντο του δαπέδου. Εξωτερικά επιλέχθηκε το λευκό χρώμα σε συνδυασμό με τα μαύρα γράμματα της επωνυμίας, η οποία υπογραμμίζεται από έναν γραμμικό φωτισμό στην πρόσοψη. Τέλος, γύψινα λευκά φωτιστικά σώματα μοιράζουν το φως στην εξωτερική οροφή.